Monday, April 19, 2010

AWAK.....saya cintakan awak!!!!!!!!

AWAK..
hari 2 awak senyum kat saya,awak tegur saya..
saya wat x reti ja...
saya takut senyuman awak mencuri hati saya..
saya takut saya terjebak dengan cinta yg x mendapat keredhaannya...
tapi apakan daya saya manusia biasa..
cinta itu fitrah manusia,saya x mampuk menahan gelora..
saya hanya mampu berdoa...


AWAK..
hari ni awak nmpak serabut dan sepi..
mungkin tekanan dan masalah diri,
saya x rela tgk awk begini,
saya pandang dari jauh rasa nak pergi,
klu bleh nak duduk sebelah awak,pandang mata awk dan hiburkan hati awk yg sunyi..
tapi semua itu x diredahi illahi...
saya xnak kita dapat dosa free..
saya xnak kita masuk neraka sekali..
sebab saya cintakan awak sepenuh hati..
saya nak kita ke syurga sekali...
dan awak jadi bidadari...

AWAK...
hari ini awk busy sekali..
tesis awak x siap2 lagi..
saya x tahu nak tolong awak sekali..
malam tu saya belanja awak MCD...
saya berikan "lala" untuk hiburkan hati...
dengan harapan awak rasa semangat dan happy..
sebab saya cintakan awak sepenuh hati..
saya nak kita ke syurga sekali..
dan awak jadi bidadari..

AWAK...
hari ni saya jumpa awak lagi..
saya terdiam kaku x berbunyi..
bukan sebab saya malu dan x reti..
tapi saya terkedu tgk senyuman awak manis sekali...
wajah awak menambat hati..
saya cintakan awak sepenuh hati..
saya nak kita masuk syurga sekali..
dan awak jadi bidadari..

AWAK...
hari ni saya rasa lega dan lapang diri...
cinta di hati telah saya ucapkan sendiri..
hilang semua ego saya demi cinta yang suci..
saya nak awak tau cintakan awak sepenuh hati..
saya nak kita masuk syurga sekali...
dan awak jadi bidadari....

No comments:

Post a Comment